اس ام اس و جملات دل شکسته جدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





اسما خداوند متعال

به وبسايت سجاد آبي پوش خوش آمديد اميدوارم از مطالب اين سايت خوشتان بيايد.براي ديدن همه مطالب سايت من لطفا ثبت نام کنيد چون هر روز مطالب جديد در اين سايت گذاشته مي شود که بعضي مطالب نيازمند ثبت نام است.با تشکر از شما
خاندن قرآن بهمراه صوت لطفا روي عکس کليک کنيد
فال حافظ

خطاطي نستعليق آنلاين



اس ام اس و جملات دل شکسته جدید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به سادگی رفت ؛ نه اینکه دوستم نداشت !
نه ، فهمید خیلی دوستش دارم !

 

 

 

آن قدر دلم از رفتنت بد شکست که نمی دانیم وقتی بیایی ، کدام تکه اش خوش حال خواهد شد !

 

 

کاش بودی تا من نیز چیزی برای از دست دادن داشتم . . .
جای خالی تو داره همه دنیامو میگیره !

 

“ دلم ”
جای مانده ای که هیچکس مسئولیت شکستنت رابه عهده نمیگیرد . . .

 

 

حال “ من ” دیدن دارد وقتی کسی حال “ تو ” را میپرسد . . .

 

 

دلم شکست !
عیبی ندارد شکستنی است دیگر ، می شکند !
اصلا فدای سرت ، قضا و بلا بود از سرت دور شد . . .
اشکم بی امان می ریزد !
مهم نیست !
آب روشنی است !
خانه ات تا ابد روشن عشق من . . .

 

 

 

تنها دلیل شکست در عشق یک عامل است
تفاوت تعریف هرکس از عشق  . . .

 

  

دلشکسته ام . . .
همچون مادرى که ، لباسهاى ورزشى بچه اش بوى سیگار میدهد . . .

 

 

وقتی با مشت هاش قلبم رو می شکست . . .
همه ی فکرم به این بود که مبادا دستاش زخمی شه . . .

 

 

دل شکسته را بند هم که بزنی ، بی فایده است ؛ هر کاری بکنی باز هم غم و غصه از ترک هایش چکه می کند !

 

 

بیشتر مواقع پشت جمله ی ” عیب نداره ، مهم نیست ”
یه دلِ شکسته وجود داره . . .

 

 

شکستگی رفع بلاست . . .
ولی باور نمی کند دلم . . .

 

 

دعایم برای خوشبختیت نگرفت . . .
خدا چه زود تقاص دلی را که شکستی دستت داد . . .

 

 

درخت با برگ های خشک و شاخه های شکسته هم هنوز درخت است . . .
آدم اما “ دلش که بشکند ” ، دیگر آدم نمی شود !

 

 

ﺷکﺴﺘﻦ ﯾﻪ ﺩﻝ ﭼﻘﺪﺭ ﻗﺪﺭﺕ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺖ !
ﮐﻪ ﺗﻮ ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩﯼ ﻗﻮﯼ ﺗﺮﯾﻨﯽ !

 

 

 

میگویند شکستنی رفع بلاست
ای دل تحمل کن شاید حکمتیست . . .

 

 

چقدر سخته . . .
تو دنیا هیچ چیز غیر قابل توضیح تر از این اتفاق نیست که ؛
آنکه من بزرگش کردم ، کوچکم کرد !

 

 

به سلامتی کسی که دلتو شکسته !
اما خبرنداره اون چیزی که شکست تصویر زیبایی بوده که ازخودش ساخته بودی . . .

 

 

علم پزشکی ثابت کرده است که شکستن دل واقعیت است . یعنی وقتی دل کسی میشکند در قلب اتفاقی می افتد مثل یک خون ریزی کوچک یا یک جراحت ! مثل جراحتهای کوچکی روی پوسته ی انار که آرام آرام زیاد می شود تا انار ترک می خورد . چند وقتی است که نمیدانم جراحت های روی قلبم را مدیون تو هستم ، که قلبم را شکستی ، یا مدیون دانه های انار قلبم که زیاد عاشق شدند ، در آن فضای بسته ،دوام نیاوردند و قلبم را شکافتند . .. . !
بی خیال ! مهم این است که ” لیلی ” انار ترک خورده دوست دارد . . . !

 

 

خدایا . . .
ببخش امانت ﺩﺍﺭ خوبی نبودم . . .
دلی که ﺩﺍﺩﻩ بودی شکست :(

 

 

کاش همانطور که از شکستن تکه ای شیشه بر میگردی و نگاهش میکنی . . .
وقتی دل مرا شکستی ، یکبار بر میگشتی ، فقط نیم نگاهی میکردی . . .





:: موضوعات مرتبط: دل نوشته , ,
:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








RSS

Powered By
loxblog.Com